perjantai 20. joulukuuta 2013

Mutsi opetti et onni lähtee ainoastaan riskistä


Kuten teille kerroin, me esiinnyttiin seuran (Nobody's Dog Sports Ry) kanssa Koira 2013-tapahtumassa. Video on otettu sunnuntaina NoDo lasten ja nuorten temppunäytöksestä. Minä juonnan koko hommaa ja Rupsu on se pieni musta Leevin kanssa esiintymässä. 
Esitys meni molempina päivinä paremmin kuin odotin, pahimpana pelkona mulla oli se, että Rupsu ei suostuisikaan tekemään mitään Leevin kanssa. Onneks mun luotto piskini ei kuitenkaan tälläkään kertaa pettänyt. 






Mä oon joutunut tosissani harkitsemaan agilityn lopettamista Rupsun kanssa. Meillä alko tällä viikolla joulutauko ja sen jälkeen katson mitä tapahtuu ja teen lopullisia päätöksiä.
Mä oon myös kelaillu, että voisin alkaa vaihtoehtosesti vaikkapa tokoilemaan. 
Oon kehittäny tästä mulle tarpeettoman suuren ongelman ja mun päätä alkaa särkemään joka kerta kun ees vahingossa ajattelen koko asiaa.

Viimeseksi vielä muistokuva mun pitkistä hiuksista. 
Levätkää rauhassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti