tiistai 25. kesäkuuta 2013

Voi paska, tähän on tultu

Mihin tää kesä on kadonnu? Loma on jo puolessa välissä ja mä en ole tehnyt mitään, mitä mun olen suunnitellut tekeväni.
Tossa eilen päätin, että vielä tämön loman aikana lähden jonnekin reissuun. Ainoana ongelmana on seura, tuskin kenelläkään mun kavereista on aikaa ja rahaa lähteä. Toki olisi kiva lähteä yksinkin, mut matkat vois käydä vähän tylsiksi yksinään. Tätä reissuu pitää vielä suunnitella vähän paremmin, määränpääkin vielä auki.
Reissusta toiseen, mun ja Marian heinäkuinen pyöräretki näyttää aina vaan varmemmalta. Yks yöpymispaikkakin ollaan jo varmistettu, Riihimäen lempivaarassa.
Isin kanssa tilattiin tänään mun pidennykset ja äiti lupasi maksaa mulle kahden päivän lipun Riihimäki rockiin ja sinne suunta perjantaina ja lauantaina.
Näissä tunnelmissa mä lähden nyt pyöräilemään Marian kanssa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti