keskiviikko 4. syyskuuta 2013

Peace and one love, eiks nii

Vähän kuulumispäivitystä taas. Kesä meni nopeemmin kun ajattelinkaan, nytkin koulua käyty jo 4 viikkoa. Mun merkonomi opinnot on alkanu vähän laiskanlaisesti, oon ollu kipeenä ja "kipeenä". Vähän pitäs ottaa itseä niskasta kiinni ja oikeesti tällä kertaa panostaa kouluun, tai ees johonkin. Tuntuu että nykyään teen kaiken puol teholla. Oikeestaan mitään en saa aikaseks, hyvällä tuurilla ees alotan jotain. Pelkästään tän tekstin kirjottaminen tuntuu ylivoimaselta, en meinaa saada ajatuksiini kasaan, enkä kiinni siitä mistä alottaisin tai edes mistä ylipäätään kertoisin teille.  


Kesä multa meni aika hyvin ohi, kun olin töissä ja ne hetket kun en ollut, oli tosi harvassa. Parina hassuna päivänä ollaan kaveriporukalla istuttu iltaa ja yleensä saatu myös laittoman paljon pahennusta aikaan. Mulla ei  oo kesän aikana ollu kauheesti aikaa itelleni ja nyt vielä vähemmän. Eniten harmittaa se, että mitä vähemmän aikaa mulla periaatteessa oikeesti olisi ittelleni, niin sitä enemmän mä otan sitä aikaa itelleni sitten siitä ajasta joka mun oikeesti pitäs istuu koulussa tai tehdä jotain muuta järkevää. Nytkin mun olis pitänyt tehdä yhtä asiakaspalvelun tehtävää, mutta mitä mä sain aikaseks? No vittu en yhtään mitään ja palautus meni tosiaan tossa tasan kahdeltatoista umpeen.


Yks asia kesässä oikeesti yllätti mut. Me Marian kanssa otettiin ja todellakin lähettiin pyörillä Hämeenlinnaan. Lähdettiin su 7.7. ja palattiin kotiin 11.7. Ensimmäisenä päivänä pyöräiltiin Kaukas-Riihimäen Lempivaara (~30km). Paikat oli tosi mukavan jumissa, mut ainakin uni tuli aika hyvin kun saatiin teltta sinne pystyyn. Toisena päivänä matka oli Riihimäki-Hämeenlinna (40km), pyörän satulassa istuminen oli niin täyttä tuskaa, selkään sattui kun mukana oli yli 10kg rinkka. Onneksi matkalla oli mukavia pysähtymispaikkoja kuten Riihimäen ABC ja aamukahvi ja Hesemättöö Linnatuulessa.


Hämeenlinnassa me yövyttiin Aulangon leirintäalueella, oli varmaan näkemisen arvosta kun kaksi puolirampaa yrittää epätoivosesti pystyttää telttaa. Me ei keritty katselemaan niitä Aulangon nähtävyyksiä, kun oltiin aikataulutettu meidän reissu aika tiiviisti. Takasin tullessa pysähdys & yöpymispaikat oli samat. Tosin keksittiin, että voidaan vaan pienen kiertoreitin avulla välttämään se tuskastuttava pätkä vanhaa 3. tietä Hämeenlinnasta Linnatuuleen asti. Linnatuulesta Riihimäelle kiertoreitti oli vähän pitempi, mutta matka meni siltikin huomattavasti nopeemmin ja sujuvammin kuin vanhaa tietä pitkin. 
Parasta koko reissussa oli se voittajafiilis kun päästiin Hämeenlinnaan ja se vielä voittajampifiilis kun oli takas kotona. 



Asiasta kukkaruukkuun, mä sain mun pidennykset! Itseasiassa ne on olleet mulla jo melkein 2kk, ja ensi viikon tiistaina mä käyn otattamassa ne pois. Pitää pitää vähän taukoa, saa omat hiukset ja päänahka vähän lepoo. Kävin myös laitattamassa tekoripset, alan tuntee itteni pikkuhiljaa pissikseks, mut onneks mun käytös pelastaa mut siltä tunteelta. 

Nyt mä lähen nukkumaan, huomenna pitäs oikeesti sinne kouluunkin mennä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti