sunnuntai 31. maaliskuuta 2013

Relax, take it eeeaaaasyyyyy!







Eipähän ole tullut kirjoiteltua taas vähään aikaan. Eipä tässä kyllä ole tullut mitään erikoista tehtyäkään, syöny oon ihan liikaa suklaata mut kai se näin pääsiäisen kunniaksi on ihan sallittuu?
Perjantaina mun piti mennä  aamulla Riihimäelle epävirallisiin agilitykisoihin, mutta tuli pari muuttujaa ja heräsin sitten Suskin ja Rudolfin kanssa aamulla Jampasta niin ei oikeen oltu kisakuoseis Rupsun kanssa. 
Illalla saatiin Puuman ja Suskin kanssa nerokas idea lähtee vähän rentoutumaan ja kuvien laadusta (kaks ylintä) näkee, että ollaan todellakin rentouduttu : D. 
Tänään mä oon viettäny aktiivisesti aikaa meijän seuran hallilla talkoilemassa virallisissa agilitykisoissa. Olin tosi tärkee heijastinliivihenkilö! 
Kaks alinta kuvaa onkin sitten vähän vanhempaa materiaalia, mutta ite tykkään niistä niin aattelin laittaa ne tännekkin näytille. 
Tästä mun kirjottamisesta ei taaskaan näytä tulevan yhtään mitään järkevää, niin taidan jättää tän tähän tällä erää.

Hauskaa loppu pääsiäistä! (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti