lauantai 16. helmikuuta 2013

Jos sä haluut jotain oo valmis taisteelee sen eteen







Nyt sitten! Mä oikeesti otan itteeni niskasta kiinni ja ryhdyn oikeesti kunnon elämäntapa muutokseen! 
Mä tossa jo jotain pari viikkoa sitten hankin salikortin sinne Willaan. Oon käyny siellä melko aktiivisesti, mutta sen lisäks että käyn salilla, jätän kaiken epäterveellisen mun syömisistä, myöskin mun suuren rakkauden Kinder Maxit. 
Tää ajatus oikeestaan lähti tosissaan liikkeelle tossa pari päivää sitten, kun olin kaverilla. Niillä on sellai pieni kuntosali niitten autotallissa, siellä on crosstraineri, sellai monitoimi penkki, painot & nyrkkeilysäkki! 
Mulle tuli hirvee himo alottaa nyrkkeily uudelleen, mutta nyt kun aattelen, niin emmä enää nyrkkeilyä kisaamismielessä ala ikinä harrastamaan, tykkään mun hampaista liikaa : D. Mutta kuitenkin, sitä että pääsee purkamaan kaiken aggression johonkin luvallisesti mä oon kaivannu. Eniten mua tässä ehkä harmittaa se, että mä oikeesti rakastin nyrkkeilyä ja mul on sellai tunne, että tolla salilla missä mä käyn, ei taida olla edes kunnon säkkiä. 
Tavotteena mulla on -20kg, terveempi & pirteempi elämä. 
Mä hyvin pitkään harkitsin, että pitäskö mun tehdä ihan oma blogi tälle elämäntapa muutokselle, mutta tulin siihen tulokseen etten mä sitä kuitenkaan jaksaisi pitää hengissä, joten tätä voi nyt sitten seurailla täältä. Yritän muistaa päivittää mun edistymisestä. Nyt kun mä oon tän tänne julkisesti kirjottanut, niin mun ego ei enää anna periksi luovuttaa. Ei enää mitään typeriä tekosyitä vaan nyt mä oikeesti aijon tehdä tän ja onnistua tässä!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti